torsdag 10 april 2008

Bilvila..

Nu blev jag utan bil.. det käns ju lite underligt, det har inte hänt på väldigt länge.. Men nu är det bort i ungefär två timmar, inte för att jag har planerat att använda den, men ändå..

Tror jag slår till med en till vilodag.. jag har inte bestämt mig ännu, men det är så det känns i kroppen, den är trött! jag är trött!

Tänkte ta och städa lite, eller en hel del..

Eftermiddagen har varit lugn.. Vid lunchtid satt jag å skulle skriva ut en massa, så tog ju pappret slut till skrivaren, så tänkte jag att jag skulle åka å köpa mera. Ta två flugor i en smäll och passa på att posta iväg besticken, började tejpa ihop kartongen, men då tog tejpen slut.. Jag blev törstig, gick in i köket för att bubbla vatten. så tog kolsyran slut..... pust..

Jo så idag har jag införskaffat en del nödvändigheter och paketet är på väg till Norge..

Har även gjort i ordning en hel mapp med allt som behövs till styrelsemötena.. fick ju skämmas sist då jag inte ens hade papper och penna med mig.. men nu har jag ordning på det med..

Vad annars.. hmm.. händelselös dag.. planterat om Orkideerna.. hmm.. ja det var väl allt.. Det är  ju tur man är lättroad..

har som inte alls gjort det jag skulle ha gjort idag, men det är ju en dag i morgon med, en ledig sådan. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar