fredag 11 april 2008

Det lönar sig...

(att vara snäll, även mot dom man inte känner).. typ..

Nej men det lönade sig verkligen att låna ut bilen idag! när jag fick tillbaka den funkade baslådan igen och jag kan nu njuta av Metallicadunk! UNDERBART!

Har varit utan basen i bilen i över en månad nu, bytte slutsteg för några dagar sen men fick det inte att funka ändå.. Vad felet var vet jag inte.. Men nå kabeltjafs var det iallafall.. men nu är det löst.. :)

Inte blev det träning idag heller, kände att jag behövde vila en dag till.. I morgon blir det andra bullar, då är det träning.. rygg tror jag.. känns som det..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar