Hur vettigt är det? Normalt att en papegoja ligger på rygg och busar med en badanka??
Faktiskt, så är det normalt. Morhuvade papegojor tycker om att ligga på rygg, Tjabo gör det sällan, men det händer..
Han ligger oftare på sidan under filten och halvsover när jag tittat på tv..
Lite rolig är han.. haha..
Nu måste jag bege mig ut i snövädret och mot Gävle och föreläsning i Energi.. Därefter blir den en runda i diverse affärer.. letar jeans.. eller byxor iallafall.. intressant.. haha..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar