Fick ett brev från Sandvik idag om sommarjobb.. perfekt..
Ett litet problem bara, jag börjar jobba en hel månad innan jag är klar med skolan.. pust.. blir mycket då.. men det ska gå.. tjäna lite pengar. :)
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar