Såå typiskt! här sitter jag och är seriös och skriver ut regelböcker och stadgar, sida efter sida och sen är sidorna slut.. Pappret tog slut.. såå, nu har jag ingenting att skriva ut på.. så typiskt!
Får passa på att ta en tripp till Sandviken och köpa nytt, måste ändå ner på byn och posta iväg de där besticken jag fick som var fel.. Ska skicka tillbaka dem till Norge så skickar de de rätta besticken sen.. Helt galet, jag gjorde beställningen i November förra året.. och jag har ännu inte fått dem.. Men tänker inte ge upp, jag SKA ha dem..
Jo.. Såå, jag får la starta upp dieseltraktorn och fara iväg..
Egentligen borde jag plugga, men jag är såååå omotiverad.. jag vill inte!! Och med den inställningen går det inte.. Såå, jag skjuter upp det lite, till ikväll kanske. :)
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar