Var i full gång med dammsugning.. när jag var klar och skulle gå å titta till Tjabo kunde jag inte hitta på honom.. han har ju alltid sina platser där han sitter.. (oftast vertikalt på gardinen och käkar blommor).. men, ingenstans.. ropade... inget svar... tänkte om jag råkat stänga in honom i köket.. hittade honom i hallen...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar