torsdag 10 april 2008

Vikten..

Lite knepigt är det, mina morgonpromenader uteblir pga våren.. Det var flera veckor sen jag slutade med morgonpromenaderna.. Trots detta fortsätter jag att gå ner i vikt..

65,7 kg visade vågen nu på morgonen. Det är iallafall 2 kg under min "normalvikt"..

Skrev tidigare att jag inte ville ner mera, vill hålla mig på mellan 66-67 kg.. Det är den vikten som passar mig bäst...

Men nu är det så här, väger lite under, hoppas det stannar där, vill inte gå ner mera.


Tro det eller ej men det börjar ju närma sig tävling nu, jag är inte nervös, snarare orolig för att inte ta personligt rekord.. men det SKA jag göra.. finns inget som säger att jag INTE skulle göra det..

Målet är ett tresiffrigt resultat (å då menar jag inte 97.5kg..:)), jag ska upp över 100.. får la satsa på 102.5..

Svenska och Nordiska rekordet satsar jag på till SM i november.. SM på hemmaplan. Skönt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar