Så var morgonpromenaden avklarad... skönt väder även idag..
Idag blir det till att plugga hela dagen, eller ja, jag ska ju äta och träna och titta på tv också.. :)
Hm, vaknade av väckarklockan i morse.. ja det var ju vad jag trodde.. i själva verket är det så att tjabo har lärt sig att låta som Alex väckarklocka.. fantastiskt! kanske det dumma ljud han kunde lära sig.. grr.. haha!
Nej nu ska jag sätta fart å plugga till energitentan..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar