Träningen gick bra idag.. Axlar och triceps blev det.. helt slut nu.. :)
Lite less är jag över att det inte blev någon promenad idag, men man är ju som inte så sugen på att gå när det regnar....
Får la hoppas på bättre väder i morgon....
Nu ska jag leka med Tjabo..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar