söndag 9 mars 2008

Bra dag!

Blev en toppendag idag.. en dag som var bara precis som den skulle.. :)

Blev bröstträning idag.. gick relativt bra.. blev ett kort pass på endast 40 minuter...

Kvällen består av tv-tittande, Wallander.. :)

Var å köpte godis på väg hem från gymet.. 4 hg.. Har inte fått i mig en fjärdedel ens, är helt uppblåst.. puh! får bli popcorn till filmen.. det är jobbigt att äta godis.. haha..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar