tisdag 4 mars 2008

Bröst..

Skön träning blev det idag, bröst, bröst och ännu mera bröst.. Var nästan helt ensam på gymet.. kanske för att SAIK spelar match idag?? hm..

Missade som sagt årsmötet i BAK.. Är nu iallafall invald i styrelsen.. :)

Jag köpte en badanka idag, en sån har jag velat ha länge nu.. haha.. :)

Nu blir det House, popcorn och bubbelvatten..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar