Skön träning blev det idag, bröst, bröst och ännu mera bröst.. Var nästan helt ensam på gymet.. kanske för att SAIK spelar match idag?? hm..
Missade som sagt årsmötet i BAK.. Är nu iallafall invald i styrelsen.. :)
Jag köpte en badanka idag, en sån har jag velat ha länge nu.. haha.. :)
Nu blir det House, popcorn och bubbelvatten..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar