Tvärtjock dimma ute... ser knappt huset på andra sidan gatan.. kusligt..
....
...öh..
Haha, mja, jag gjorde ett bra försök, jag måste inse att jag inte kan skriva vettiga saker så här tidigt på morgonen..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar