Det var vad farfar fick av oss i 70års present.. det var uppskattat vill jag lova.. :) En radiostyrd självklart..
Blev en massa tårtätande idag..
Var till Stadium nyss och köpte mig ett par stavar.. Kan hända att ryggen mår bättre av att gå med stavar, då blir det inte lika spänt.. måste få upp blodcirkulationen där...
Nu blir det invigning av "prylen", får se om det även blir en tripp till gymet senare ikväll...
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar