Ikväll är det invigingsfest på Dahl.. Känns lite jobbigt.. jag "måste" gå.. men har ingen lust.. jag är lite tråkig av mig..
Blir lite mat och livemusik, kan ju bli trevligt ändå.. bara å hoppas på att det inte blir så sent, man är ju som trött på kvällarna... puh...
ska ta å plugga lite nu..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar