torsdag 6 mars 2008

Fest på Dahl.

Kom hem precis, en aning tidigt för att komma hem från en fest, menmen..

Det var över all förväntan iallafall.. tur att jag åkte.. mycket trevligt folk... Det lönar sig att visa fram fötterna... ser ju ut att kunna bli både jobb och sponsorer nu.. :)

Till mat bjöds det Tacobuffé.. underbart gott lär jag säga..

Folk drack öl och cider, för min del blev det cola.. :) CocaCola hör ju inte till vanligheten när det gäller mig, brukar kunna unna mig Fanta på lördagar.. så jag är nöjd.. haha.. :)

Lite dött här hemma.. alla sover, alla två, både Tjabo och Alec.. Så förbannat trist när Alec jobbar natt.. blir som fel då.. så måste man vara tyst hela förmiddagen... jag har svårt för det..

I morgon bitti ska jag fixa upp den nya prylen.. Den som jag ska använda för att se om det hjälper mig att prestera bättre i bänkpress och hålla mig ifrån skador.. Mer om det i morgon....

Ryggen är fortfarande otroligt skön och sockerdrickan är borta.. underbart!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar