torsdag 6 mars 2008

Kiropraktorn..

har aldrig varit så nöjd på väg hem från en kiropraktor någonsin.. Han var Suverän!

Ryggen känns nu helt bra, hoppas det håller i sig ett tag.. Det var mycket fel på mig nu tydligen.. det sprakade hejvilt... 

Sockerdrickan har nu äntligen släppt efter att ha plågat mig i tio dygn....

Ny sponsor.. mer om det senare..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar