har aldrig varit så nöjd på väg hem från en kiropraktor någonsin.. Han var Suverän!
Ryggen känns nu helt bra, hoppas det håller i sig ett tag.. Det var mycket fel på mig nu tydligen.. det sprakade hejvilt...
Sockerdrickan har nu äntligen släppt efter att ha plågat mig i tio dygn....
Ny sponsor.. mer om det senare..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar