Det är inte roligt när saker krånglar så här på morgonen...
Kommer inte in på internet på min dator.. för, tydligen så är det MIN dator.. Álex köpte en ny speldator, så jag fick väl den andra då.. men hur som, nu funkar det inte.. datorerna använder samma modem, men det funkar bara på den nya,... Åh, det är inge roligt att använda den här, sabla spelgrejer, tangentbordet liknar nå flygplanspryl.... hmm..
Sååå trött idag, haha, blir lite sen promenad idag tror jag.. sen ska jag väl in till skolan, kanske, har inte bestämt mig, har ju tenta på fredag så egentligen är det bättre jag stannar hemma å pluggar till den..
ojoj vad mycket tomtugg.. :)
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar