Så är morgonpromenaden avklarad.. 6 km i vanlig ordning.. skönt!
Har även hunnit varit in till Sandviken en sväng och även tagit en kopp kaffe med farsgubben..
Nu blir det plugg, biltvätt och uppskruvande av pryl..
Lite problem har jag dock... Måste få tag i en stark borrmaskin som klarar av att göra stora hål i taket.. :) min slagborr orkar nog inte.. får se.. "prylen" ska upp iallafall..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar