Idag har då lilla bilen fått jobba iallafall.. resa tur och retur Gävle för föreläsning 10 mil..
Resa till Borlänge för träning och möte, tur och retur 15 mil...
Jag bor i bilen.. å baslådan vill inte funka.. suck..
Pillade ur stereon idag för att kika om någon kabel åkt ur, tyvärr var det inte fallet. måste vara ett kabelbrott nånstans, hur nu det är möjligt.. hmm..
Träningen gick väl sisådär.. följde schemat på 5*4 på 62,5 kg.. Därefter blev det klossbänk.. var upp på 80 kg där..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar