tisdag 8 april 2008

Mot Dalarna..

Precis hemkommen från Gävle och dagens kemiföreläsning.. en kanonbra lärare har vi.. känns skönt.. Hade varit lite jobbigt att ha nån professor í ett ämne som kemi...

Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart, sen måste jag få i mig lite mat..

Har lite att pyssla med i eftermiddag.. men så fort jag är klar går bilen mot Dalarna igen för träning och möte i Borlänge.. puh.. mycket idag.. :) mycket bilåkande iallafall..

nej nu lär jag då sätta fart.. igen.. haha.. ingen rast å ingen ro..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar