Nu är jag hemkommen från en mycket ointressant föreläsning i energi.. läraren är verkligen dålig.. tyvärr..
Var förbi Maxi på väg hem för att köpa lite rötter och buljongtärningar, jag ska nämligen prova göra linssoppa för första gången.. blir intressant å se hur det blir. :)
Vi har haft ett riktigt matkrig här hemma.. det är hopplöst att laga mat här.. jag lagar bara nyttig mat eftersom jag endast äter för att man måste och för att få i mig alla näringsämnen jag behöver.
Alec däremot, han skiter i vad han äter, han äter för att man måste men är väldigt kinkig när det gäller mat.. han äter inte om han inte tycker om det..
Ajaa...
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar