Aprilväder så det sjunger om det, här är det vitt på backen och snön faller ännu..
Jag är rysligt trött idag, skulle vilja ta en sovmorgon.. men har lektion som börjar 08,15.. Såå.. det är bara att gilla läget och fara in..
Ska försöka hinna med en del efter skolan idag å.. sätta riktig fart å plugga till tentan som är på ingång.. puha..
Oh, så var kaffet klart.. mm..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar