Jag vill ha tillbaka samma tryck som fanns i kroppen i Januari.. Det är snart dags att det kommer nu.. det är ju snart tävling..
Samma tryck.. Det här passet var nog det skönaste jag varit med om, här fanns det tryck.. några reps på 120 kg i klossbänk.. snacka adrenalinkick...
Kom igen nu kroppen!! TRYCK!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar