tisdag 8 april 2008

Inte långt kvar till 100 kg..

Det är inte långt kvar till Serietävling 2 i bänkpress nu.. sex veckor..

Målet för denna tävling är att sätta ett tresiffrigt resultat.. det vill säga, jag ska över 100kg!! På serien i Februari gjorde jag 95 kg och det kändes inte tungt alls, så det ska väl inte vara nå problem att klättra över 100kg strecket..

Klarar jag 100 kg nu om sex veckor ska det väl heller inte vara något problem att klättra ytterligare 6 kg till i November och SM för att sätta det Svenska rekordet och då även det nordiska...

Det är nära nu..... Bara å ladda på och hoppas det går vägen...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar