Så var det snart dags att fara in på dagens föreläsning..
Min hjärna är dock på en helt annan plats än i skolarbete...
En man är gripen för det som hänt i Stjärnsund.. Jag är till 99% säker på vem det är... Han bor bara 1 mil härifrån och är mycket känd i trakten.. känd för att vara en snuskgubbe.. jag blir så arg!
Nu är det avfärd mot Gävle som gäller..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar