tisdag 8 april 2008

Kemi..

Så var det snart dags att fara in på dagens föreläsning..

Min hjärna är dock på en helt annan plats än i skolarbete...

En man är gripen för det som hänt i Stjärnsund.. Jag är till 99% säker på vem det är... Han bor bara 1 mil härifrån och är mycket känd i trakten.. känd för att vara en snuskgubbe.. jag blir så arg!

Nu är det avfärd mot Gävle som gäller..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar