Jag har vilodag idag! Det känns ju lite lätt lustigt.. så skönt!
Vilodagar lägger jag in när jag känner att jag behöver, har egentligen inga fasta dagar för specifik träning, förutom lördagar som är ägnade åt bänkpress.. Och resten av schemat för anpassa sig efter lördagarna. Alltså exempelvis att inte köra axlar/triceps eller bröst före en bänkdag givetvis..
Har nu kört fyra dagar i rad och därför anser jag att jag behöver en vilodag..
Käns som att jag akut förkyld nu på eftermiddagen, helt täppt överallt och utslagen.. Kan ju ha legat och kurat i kroppen, så sov jag dåligt i natt och pang så slog det till.. får la hoppas att så inte är fallet.. men inte är det då allergi iallafall.. haha.. snöat hela dagen.. bra för mig, tråkigt för våren...
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar