torsdag 10 april 2008

Torsdag..

Nu har det då äntligen slutat snöa. -2 grader och vitt på backen än så länge, men det lär det ju bli ändring på under dagen..

jag tänkte ta lite sovmorgon idag, hade varit skönt. men det fick jag inte, var nån som satt och ropade hysteriskt här.. Han kände sig väl ensammen..

Hade en otroligt skön kväll igår, vilodag, låg på soffan hela kvällen.. :)

Idag är jag ledig från skolan, så nu har jag fullt upp med att sitta hemma å plugga.. Ledig? Nej, knappast..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar