fredag 11 april 2008

Ny dag..

En trött en..

Jag har en konstig känsla i kroppen. Jag har ingen träningsvärk någonstans, det känns jätteskumt!! Jag vill träna!

Blir nog en relativt lugn dag idag. Ska hinna vara social och hinna plugga.. å träna givetvis..

Fast just nu är jag bara trött! trots att jag sov jättelänge idag, ställde inte ens klockan.. men jag vet inte om jag tyckte om det. Jag vill vakna tidigt.. inte halv åtta.. aja..

Kaffet är klart.. undebart!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar