fredag 11 april 2008

Omotiverad..

Jag är galet omotiverad! Jag har varit det i flera dagar.. det bara kryper i hela kroppen och jag behöver ombyte,, msåte göra nått annat.. bara en liten stund.. måste ut!

Planerna för dagen är väldigt luddiga, jag vill inte ha några planer för dagen, jag vill bara träna och vara social idag som det känns..

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu, sen fara iväg till lager 157 och gå där lite..

Ska till Hofors senare idag, en kompis ringde igår och tyckte jag skulle komma förbi, dessutom har jag å Jenny Borovac snackat om att ta en kaffe nån dag.. så idag har jag ju all tid i världen..

Såå.. det får nog bli en tripp till Dalarna idag. ska väl iofs dit i morgon för att träna i Borlänge och det är ju egentlingen skitdumt att åka dit idag då jag skulle kunna åka dit på hemvägen i morgon.. men jag vill åka idag.. hmm..

Snacka om tomtuggsinlägg..

Nä nu drar jag till Dalarna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar