onsdag 5 mars 2008

Axlar och triceps...

Kom hem från gymet för en halvtimme sen...

Gick riktigt bra att köra idag, såå roligt när det går bra.. :)

När jag satt mig i bilen och var på väg hem från gymet ringde farsgubben, han var galet irreterad.. Hade varit in å köpt en dator på eftermiddagen.. den krävde lösenord och han kom inte in, en helt ny dator.. Han ringde företaget som sålt den men det gick inte att komma fram.. SÅ, världssnäll som man är så vände jag i rondellen och for mot Valbo.. å puh, ja det gick ju bra, blinka lite med ögat så får man som man vill.. haha.. :) Nu funkar datorn och den kundtjänsten behöver vi inte ringa igen, direktnummer.. perfekt..

Jo, sen for jag ju hem då.. å nu är jag hemma.. helt slut i kroppen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar