onsdag 5 mars 2008

Kiropraktorn och fest..

Beställde tid hos kiropraktorn idag.. ryggen är inte som den ska, bänken har gått dåligt i flera veckor och jag har fortfarande sockerdricka i handen, nio dygn nu.. Så, fick en tid hos Ove Lind i morgon 09,00..

Ingen morgonpromenad i morgon och ingen träning heller.. Jag har faktiskt andra planer för kvällen i morgon.. det är invigningsfest hos Dahl.. Får la se hur roligt det blir.. puh.. jag går bara för att jag "måste".. det är bra med mingel bland dem som är där.. bra för mina framtida jobb.. (kanske)

Funderar starkt på att ta mina morgonpromenader med gåstavar.. bara för att blodcirkulationen i ryggen ska fungera.. nu känns det som att ryggen bara låser sig när jag går.... får la se hur det blir...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar