fredag 7 mars 2008

Garage...

Kom precis hem från garaget.. nu är bilen tvättad och vaxad.. riktigt fint.. :) slipper jag åka runt å skämmas för en lorthög...

Pappa hade plockat fram min gamla moppe, blev ju som tvungen att testa den.. haha... Så fort har jag nog aldrig åkt genom byn.. idiotmoppe, är ju galet att de lät mig åka på den redan när jag var 14..

Jo, nu måste jag dammsuga lite.. sen ska "prylen" upp i taket och därefter åker skolböckerna fram.. hua..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar