Träningen idag gick bra... hade grym kontakt med ryggen.. nu sitter den ju inte fast. :)
Har lite beslutsångest inför morgondagen.. är ju klubbträning i Borlänge.. Farfar fyller 70 och jag är ditbjuden redan klockan elva på förmiddagen.. träningen börjar halv elva.. grrr!! Jag hatar att välja! Klockan är mycket, måste bestämma mig så fort som möjligt.. hmm.... hmmmmm...
Återkommer...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar