Lite väl onödigt att kliva upp halv sju en ledig lördag tycker jag.. Men, gjort är gjort å nu sitter jag här..
Funderar på att ta mig en morgonpromenad.. Får se om vädret blir lite bättre bara..
Så trist att inte åka till Borlänge å träna idag, det har ju som blitt en vana att göra det på lördagar..
Menmen, gammgubben fyller ju år.. 70.. kan man inte tro.. Den mannen är det fart i..
Kaffe nu..
Återkommer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar