Så var man hemkommen från dagens morgonpromenad på 6 km...
Det var tungt att gå idag, kanske berodde på att jag byltat på mig på tok för mycket kläder... tss.. blir lätt så när det är snö på backen.. :)
GAH vad trist att inte åka till Borlänge idag!
Menmen, tårta hos farmor och farfar funkar ju det med..
Ska bli mycket roligt att se farfars reaktion på födelsedagspresenten han ska få.. haha.. vågar inte avslöja vad det är ännu.. Nog för att han är 70, men han använder datorn mer än mig och vem vet, det kan ju hända att han läser min blogg... hmm..
Återkommer...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar