söndag 9 mars 2008

Sköna underbara Söndag!

Har hunnit med en hel del så här långt idag..

Började dagen med stavgång, första gången.. lär ju säga att det tog mer än en vanlig promenad.. Skrev ju det förra veckan att jag skulle testa och se om ryggen mår bättre av att gå med stavar, det kändes då bra iallafall..

6 km blev det idag..

Sen har jag städat som en galning, pluggat och pluggat lite till, har ju tenta på fredag.. puh..

Nu ska jag väl ta det lugnt en stund för att sen plugga lite till och därefter träna.. :) Axlar och triceps idag..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar