söndag 9 mars 2008

Veckans träning..

Har inte hunnit bli så många gympass denna vecka, men det räcker.. :)

Måndag: Morgonpromenad 6 km. Ben och biceps

Tisdag: Morgonpromenad 8 km. Bröst

Onsdag : Morgonpromenad 6 km. Axlar och triceps

Torsdag: Besök hos kiropraktor

Fredag: Morgonpromenad 6 km.  Rygg och biceps

Lördag : Morgonpromenad 6 km. Ny träningsmetod som presenterad vid senare tillfälle.

Söndag Morgonpromenad med stavar 6 km. bröst eller axlar, ej bestämt ännu..  

Promenaderna blev många denna vecka, har ju satt ett mål på 2,5 mil/vecka. Denna vecka blev det totalt 3,7 mil.. nöjd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar