tisdag 1 juni 2010

Vedkastning...

Nej det blev ingen fotografering för min del igår. Riktigt trist. Ingen träning och inge foto.. Var så att golvet i vår vedbod höll på att rasa så vi fick glatt kasta ur all staplad ved, så nu ligger den åter igen i en stor hög på gräsmattan.. Det går inge bra för oss.. hmm.. Första misstaget var att använda biltemaskruv.. Den gick av.. Sen tog vi spik, men den gled ur.. Man lär sig väl av sina misstag.. Idag kommer bror och hjälper Alec att laga boden för gott.. Den ska pallas upp underifrån.. massor!

Jaja, hur som.. Ska snart iväg till Salong Emelie A för en klippning, det är dags nu..

Senare idag blir sitter jag i Hagaparken i Hofors och äter sallad med mamma och hennes syjutekompisar.. mamma behövde skjuts, då lockar hon med mat så ställer jag upp direkt! Har lovat att fota deras utställning idag också.. Såå, det blir lite foto idag.. Dock ingen träning, jag hinner inte.. i morgon är det full fart igen..

Det blir ju en del vilodagar för mig.. Kör 4 pass i veckan vanligtvis.. Det tycker jag funkar bäst för mig.. Iallafall nu när jag kör tungt, hinner inte återhämta mig annars.. Sen ska man ju hinna leva också, och jobba, och fota, och dona och greja..

Mjaa.. Nej, jobba på nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar