lördag 17 december 2011

Det går sönder

I förrgår började dagen med att jag tappade mobilen i badrumsvågen så displayen sprack, telefon nummer två i år... Denna blev dock inte obrukbar. Senare på dagen gick min bil sönder lite, motorlampan började lysa, felkod p0404. Den där felkodsläsaren har betalat sig för längesen, vilken bra grej! P0404 innebär att det är en ventil som fastnat, ska ta in den i verkstaden idag och fixa om det går..
Men det är väl bra, då har jag haft min trasiga dag nu, då håller jag tummarna för att allt annat håller iallafall året ut. Som ni kanske vet så väntar jag på att varmvattenberedaren ska ge upp snart.. Det är som dags för den..

Pappa köpte 300kg ko igår, japp, på riktigt, 300kg nötkött.. Det ska packas idag.. Jag rensade ur våran frys igår så den står redo för många kilo ekologiskt nötfärs.

Vart är julstämningen? Vart är snön?

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar