fredag 2 maj 2014

Ett litet kryp

Erling är åtta månader nu. I morse kröp han iväg för första gången. :)

Var ett tag sen jag skrev, det är verkligen fullt upp om dagarna. 
I morse fick jag sova ända till nio, Alex gick upp med Erling vid sextiden och jag fick ligga kvar och oj så lyxigt dét kändes! Vaknade och hade en skön morgon innan jag drog på mig träningskläder och for ner till gymmet. Ett riktigt tungt skönt benpass blev det. 
Kom hem och busade med skrutt, han fick ett skrattanfall som vi fångade på film, ska visa sen. 

Ett riktigt skitvädret vart det och det är såå efterlängtat, pollena är jobbiga nu trots att det inte är i närheten av hur det var för mig för några år sen. Vaccinationen har fungerat hur bra som helst på mig. Det är hur som helst lite jobbigt just nu och därför är det skönt med skruttväder så pollenäcklena får regna (snöa) ner. 

Dagens träning är ju avklarad så planerna för resten av dagen är obefintliga, men jag lär väl inte sitta sysslolös.

Hönshuset har fått fler invånare denna vecka också och äggkläckaren är full så det kommer nog bli platsbrist där ute så småningom:) 

Så lite bilder på det. 
Förra helgen var vi till Billuden, liten familjeutflykt till havet, finväder och riktigt mysigt. 
Vi hade med oss cyklarna och cyklade .ända ut på billudden, 
I söndags var jag till Stjärnsund och mormors antikbod och tog lite bilder till facebooksidan. Hon öppnar för säsongen nu på lördag! Åk dit om ni är i närheten, Boden ligger på Herrgårdsområdet. 
Erling testade mormors antika barnvagn, så fin! 
Igelkotten har vaknat här hemma.

Jag har lite före och efterbildar på lite pyssel jag gjort senaste veckan, bilderna ligger på mobilen så jag lägger ut sen. Det är på en barnstol och en väggklocka. 

Filmen på skrattungen kommer också snart.. :) 

Återkommer..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar