onsdag 5 november 2014

Sjuk

I måndagskväll kom febern, det var efter att jag skrattat och sagt "det enda som skulle vara värre nu, en regnig grå novembermåndag är halsont och feber" sex timmar efter det briljanta uttalandet kom febern som en käftsmäll, igår morse kändes det som småspik i halsen, det gör riktigt riktigt ont och jag insåg att jag behövde sjukanmäla mig.. Det är första gången sen jag började på Hilti för snart tre år sen.. Inte en enda sjukdag.. Ser ut att bli tre stycken nu, galet tråkigt.. Jag passar på att läsa en bok, det har jag inte gjort sen Erling föddes. 

I helgen gjorde jag vinter år Lotusen, den står nu i tryggt förvar och inväntar vår, det var lite vemodigt måste jag säga, hoppas det blir riktigt mycket snö i år så snöskotern får vara leksubstitut i någon månad iallafall,, :) 

I övrigt har jag inget att förtälja, nu ska jag hämta te med honung och invänta tillfrisknande... 

Återkommer,, 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar