tisdag 1 april 2014

Från mobilen

Testar en Uppdatering via mobilen idag. Helgen har gått sen sist. I lördags fyllde jag 27 hela år.
Mina helger är långa nu för tiden och jag verkligen älskar att spendera dem med Erling! Han har nu hunnit bli sju månader, fått sex tänder och springer med väldans fart i sin gåstol.
I fredags testade vi cykeln för första gången. Monterade barnstol på min fina skeppshult och tog en cykeltur i vårsolen och oj vad road lilleman var av det. Jag med för den delen.  Det är trevligt att cykla.

I söndags var vi till Borlänge och köpte flera vita silkeskycklingar och fick med oss två skrattduvor hem, ursöta djur, de hoppar jämfota och skrattar!

Okej. Ganska jobbigt att skriva på mobilen.  Jag ger upp nu men slänger in lite bilder jag tagit sen senast. 

Återkommer. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar