onsdag 26 mars 2014

Snabb uppdatering

Dagarna rusar förbi i vanlig ordning. Vemdalen förra veckan var superskojigt! Skotern höll hela dagen och gick som en pärla! Vädret var väl sisådär med snöfall men bra temperatur och tillräckligt med snö. Med arbetskamrater i toppklass kan en sån resa inte bli annat än bra. 
Kom hem i fredags kväll, på lördagen fyllde Alex 30 år. Han ville inte bli firad men han fick en banjo i present ändå. Klart karln ska ha en Banjo! 

De dagar jag jobbar hinner jag verkligen inte med något annat än de dagliga rutinerna, upp halv sex då Erling vaknar, iväg och jobbar, kommer hem vid fyra, umgås med Erling tills han somnar vid halv sju, klockan sju är det träning och jag kommer hem igen vid nio. Där emellan måste jag få i mig mat men mycket mer än så blir det inte. Dygnen skulle verkligen behöva fler timmar! 

Nu ska jag hänga upp tvätt och sen är det dags för sängen, det var den onsdagen det, men en jäkligt bra onsdag vart det! Det fina är att morgondagen troligen blir precis lika bra, förutom att jag inte hinner träna då gymmet är stängt mellan 19-21.. Men man behöver ju vila ibland också.. :) 

Livet är bra härligt hörni, njut av det! 

Återkommer.. 
Stugan i Vemdalen

Alex stämmer sin banjo :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar