torsdag 13 mars 2014

Helg

Åh så sur jag blir, skrev ett långt fint inlägg och sen skulle jag hämta en bild och då försvann allt helt spårlöst, det har aldrig hänt på den här bloggen förut då den sparar automatiskt hela tiden, men, inte nu. 

Då gör jag en snabb sammanfattning. Jag är frisk, kry och känner mig stark. Dieten rullar på betydligt bättre än jag trodde den skulle. Jag har fått en sponsor, Proteinbutiken.se, mycket glad för det då jag uteslutande handlar kosttillskott där och gillar deras produkter. Tackar! 
I övrigt har denna vecka gått sjukt fort, tiden går ju fort när man har roligt och jobbet är galet roligt och det är roligt att komma hem efter jobbet. Alex har haft fullt upp så han har jag knappt träffat denna vecka, jag har Erling har tillbringat kvällarna på gymmet vilket fungerat riktigt bra. Han har ju lärt sig sitta själv och är en nöjdare bebis än han varit förut. 

Nu ska jag njuta av min vilodag, massa tid att bara slappa bort! (Fast jag njuter mer av träningsdagarna)

Så lite bilder... 
Såhär ser kycklingarna ut nu.. 
Favoritproteinet! Äntligen ett proteinpulver som smakar riktigt gott, på riktigt! 

Nöjd Erling! 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar