torsdag 6 mars 2014

Krasslig

Så har vardagen rullat igång, så som den kommer att rulla fram till september. Jobb tre dagar i veckan. Började i tisdags med möte hela dagen i Västerås, hämtade hem min efterlängtade bil! Igår for jag runt på så många byggarbetsplatser jag hann med och Gud så roligt det är! Jag fullkomligt älskar mitt jobb! Mådde efter lunch dåligt, ont i kroppen, petade i mig alvedon och när jag kom hem vid fyra kräktes jag.. Magsjuka, fy attan så olämpligt. Jobbade från kontoret fram till lunch idag sen kastade jag in handduken. Man blir klen av att inte äta på ett dygn.. Jag har äntligen slutat kräkas och har nu en hel banan i magen... Kanon! 

Så, 48 timmar, 45 kvar och sen är jag på hugget igen. 

Erlingskrutten är också sjuk, han kräks och flinar sekunden efter, totalt opåverkad, sover lite mer än vanligt bara. Skönt att han får mår bra trots att han är lite magsjuk.. 

Nej men, det var väl bara det.. 

Återkommer,, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar