torsdag 4 september 2014

En vecka till

Men jösses, vart tar tiden vägen? Nu har det gått en vecka sen jag skrev senast, ekorrhjulet har börjat snurra och jag önskar såå att det fanns fler timmar på dygnet.

Erling har gjort sin första vecka på dagis, inskolningen förra veckan gick jättebra. Han vinkade glatt när vi gick och var inte ledsen en enda stund.
Den här veckan har han varit där från sju på morgonen till tre-halv fyra på eftermiddagen. Sömnen vid lunch har det varit lite sisådär med då han visat sig vara ljudkänslig och vaknar lätt.. Maten och allt det övriga har gått riktigt bra.
Idag ringde de från dagis på eftermiddagen och sa att han blivit sjuk. I morgon provar jag på det här med VAB för första gången...
Riktigt skönt är det iallafall att det gått så bra med inskolning och första dagisveckan, han tycker det är jätteroligt på dagis och jag hoppas innerligt att det håller i sig.

 Såå, vad händer på en vecka. Jag har väl tränat en sisådär tio timmar sen jag skrev sist, jobbat en massa och i lördags var jag till Arlanda på bilfestival. Riktigt trevlig tillställning. Trevliga människor och fina bilar, ja och varmkorv såklart, det kan ju inte bli dåligt om man får varmkorv....

Fick massage och Camilla Knief igår kväll, idag är jag totalslakt och kroppen känns skitkonstig, jag kan typ röra axlarna och huvudet går att vrida både uppåt och neråt... Jag är mörbultad och slut och bestämde mig för vilodag idag.. Behövde det verkligen..

Ja men, det var väl det..

Återkommer...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar