torsdag 9 februari 2012

Arbetslös

Sjukt,  i morgon gör jag sista dagen på min arbetsplats, sen kommer jag att vara arbetslös ett tag, känns knasigt, det har jag inte varit sen innan jag fyllde femton.. :) Tanken var att jag skulle börja mitt nya jobb första april, men nu när jag går tidigare från det förra hoppas jag kunna börja lite tidigare.. Vi får väl se. Hur som helst så känns det hela fantastiskt roligt!

Ännu mera roliga saker har hänt idag.. På lunchen var jag iväg och införskaffade mig en ny kamera, fy bubblan vad glad jag blir! En Nikon D7000 med ett 18-105 objektiv. Min gamla kamera har varit med ett tag och nu har den slutat fungera som den ska, den klickar utan att det händer något.. Helt enkelt dags för en ny och det blev en rejäl uppgradering. Nu vet ni vad jag kommer att göra ikväll, tror jag struntar i träningen idag och åker hem och fotar stället.. :) Eller träna först och fota sen..


Snart kan jag börja räkna ner timmarna, konstig känsla.. Spännande!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar