söndag 19 februari 2012

Frisk

Nu får det verkligen vara nog med sjukdomar! är tvärless på snor och hosta. Nu känner jag mig så pass frisk att jag laddar inför ett träningspass i morgon, jag längtar ihjäl mig! Åker till klubben i Österbybruk och kör ett bänkpresspass med pappa. Det är lite roligt att testa bänka på en "riktig" bänk ibland. Det är inte riktigt som på tävling att träna i garaget.. :)
Tar med mig kameran och åker till Uppland i bra tid i morgon så jag hinner fota innan. Hoppas på finväder.

Inte fått så mycket gjort idag. Dragit benen efter mig mest hela dagen. kvällen har jag spenderat vid symaskinen. Det är dags att göra en vårduk till vardagsrummet. Ett Mönster från AnnaKa med kråkor på. Är inte klar men kom en bra bit på vägen iallafall.

Nej men sängen Nu...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar