fredag 17 februari 2012

Pyssel

Jag är frisk! Nästan iallafall, (ijallifall). Åtminstone så frisk så jag orkat göra lite saker idag. Har sytt nya gardiner till kontoret. Jag börjar ju mitt nya jobb den första mars och då kommer jag arbeta hemifrån några timmar i veckan, alltså en bra anledning att göra fint på kontoret.
Sen har jag satt upp en massa såna saker som ska sättas upp men som inte blir av. En hylla på väggen, ett trähjärta på toadörren, en stång att hänga sysaker på.. Osv.. Nu är det gjort iallafall. Startade tillochmed bilen för första gången sen i måndags. For till granngården och köpte jord. Det är dags att plantera om och så frön. Jag gillar den tiden på året. Att stå med händerna i jorden en heldag och bara förbereda inför sommaren, det är inte långt kvar nu.
En riktig pysseldag alltså.

Såhär blev mina gardiner...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar